Authentieke Wellnesshoeve

Algemene voorwaarden

1) Algemeen

  1. De eigenaar kan zich laten vervangen door derden.
  2. De beheerder is niet aansprakelijk voor schade, verlies van diefstal van eigendommen van de gebruikers. Bij geschillen zijn alle kosten ook juridische ten laste van de huurder.
  3. Alle risico's met betrekking tot een verblijf in de bed and breakfast en wellness zijn voor rekening van de gebruikers.
  4. Wij zijn niet verantwoordelijk voor toekomstige dubbele boekingen, in voorkomend geval zal in samenspraak met de gast, naar een voor beide partijen 'redelijke' oplossing gezocht worden. Er wordt in geen enkel geval een financiële compensatie gegeven.
  5. Beschadigingen en vermissingen van roerende en onroerende goederen van de eigenaar dienen door de gebruikers onmiddellijk worden gemeld en betaald aan de eigenaar.
  6. Het is verboden om de accommodatie te verhuren aan derden.
  7. Huisdieren zijn niet toegestaan.
  8. Bezoekers mogen niet zonder toestemming van de beheerder en zonder bijbetaling overnachten .
  9. Gasten dienen de instructies van de beheerder op te volgen.
  10. In België geldt een algemeen rookverbod in openbare ruimtes in navolging van deze wet worden alle suites verhuurd als niet rokers suites. Bij ontstaan ​​van achterlaten van rookgeur worden direct schoonmaak en / van herstellingskosten aangerekend met een minimum van 200 euro.
  11. De beheerder kan, bij bepalingen van deze voorwaarden en bij wangedrag, met onmiddellijke ingang de toegang aan de gasten en/of wellness weigeren

2) Reservering en bevestiging

  1. Reservering kan mondeling, telefonisch en via e-mail gedaan worden.
  2. Een reserveringsaanvraag van de klant dient bevestigd te worden door Authentieke wellnesshoeve. Zonder bevestiging is geen sprake van een reservering van boeking.
  3. Na ontvangst van uw reserveringsverzoek sturen wij u een definitieve bevestiging per mail. Daarna is de reservering definitief voor beide partijen.

3) Betaling

  1. De verblijfskosten dienen bij vertrek voldaan te worden.  In contanten, wij hebben geen bancontact;.
  2. Bij reservering voor een gebruiksperiode kan een aanbetaling worden aangevraagd.

4) Annulering

  1. Indien u niet in staat bent om de aangegane overeenkomst na te komen, dient u dat zo spoedig mogelijk bij ons te melden, opdat we de accommodatie dan kunnen reserveren voor andere klanten.

Bij annulering zal een vergoeding gevraagd worden:

  1. kosteloos annuleren is mogelijk tot 3 dagen voor aankomst  daarna 100% van de reserveringsprijs.
  2. Bij geen show : 100% van de reserveringsprijs.
  3. In geval van annulering wegens overmacht door het coronavirus behoudt het hotel zich het recht om  geen terugbetaling van de reservering te voorzien.
  4. Betaalde voorschotten en vooruitbetalingen worden niet gerestitueerd.  Herboeken is mogelijk volgens beschikbaarheid en actuele prijzen tot 6 maanden na eerste datum reservering.
  5. Wanneer u een gift goed bij ons gekocht heeft, vestiging wij er uw aandacht op dat er een corona toeslag van 10 € is, die dient betaald te worden bij aankomst. CADEAU BONNEN ZIJN EEN JAAR GELDIG IN WORDEN NIET VERLENGD.

5) Aankomst en vertrek

  1. Bij aankomst dient u zich eerst te melden bij de eigenaar.
  2. Ter legitimiteit zal u gevraagd worden uw paspoort of  identiteitskaart te tonen.
  3. Bij voortijdig vertrek vindt er geen restitutie plaats.
  4. Gegevenskaart invullen.

6) Ontbijt

  1. Het ontbijt wordt geserveerd in de kamer om 9u. Elke kamer is voorzien van een eethoek. 
  2. Het ontbijt is bij de overnachting inbegrepen.

Wij wensen u een aangenaam en super ontspannend verblijf toe !!!!

0